Drakjakten.

I sucks, somsagt.
Jag har en sån JÄKLA dålig uppdatering. Jag är såå elak mot bloggen.. :/

Anyway - Ska typ lägga mig såfort jag har skrivit klart detta inlägg, sista skoldagen imorgon. Sen är det.. HEELG!
Såå , imorgon på skolan ska vi cykla till skolskogen som det heter, sen leka en lek som heter Drakjakten.
Men först på morgonen har vi ESPAÑOL! , Så antagligen blir skolskogen efteråt om jag inte tar fel ..
Chattade för ca 2 timmar med min klasskompis på MSN , hon sa det var på morgonen spanskan var. Så då är det väl så, haha..

Tyvärr har jag väldigt mycket bildbrist, så det blir tyvärr ingen bild idag, i'm so sorry guys..



Den här tjejen skrämmer mig, på riktigt..

Klicka här för att se videoklippet.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg dig?
Din e-post: (Bara jag ser den)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0