I'm really sorry guys ..

 .. Men det är så att jag byter blogg!
Det är en sjuuuuukt dåligt uppdatering & är sjuuuuukt dålig på att uppdatera mer med bilder. Alltså nya bilder!
Kommer ha samma design & allt, tänk er min blogg men fast med ett annat bloggnamn, bättre uppdatering, & förhoppningsvis mer bilder!

..

Vill ni veta en hemlighet? ..
För mig är dt dessvärre ingen hemlighet längre, men mina födelsedagspresenter blir aldrig knappt några nyheter, Det är så att min lillasyster är en liten "skvallerbytta". För ett tag sen skvallrade hon om att jag skulle få en systemkamera! , men vet inte riktigt ännu om det blir någon, Nu när hon har sagt det & fick utegångsförbud av min pappa. Livet är hårt sis , men så går det för skvallerbyttor. ;)

Ni får ha det bra iallafall!

Krampåer.

Kommentarer
Postat av: tjohoo

vad är nya blogen då?:D

2009-09-15 @ 17:37:00
Postat av: Anonym

Kul;)

2009-09-18 @ 18:53:57
Postat av: Linnéa

Du byter ju blogg hela tiden ;) Va heter den nya bloggen då?

2009-09-21 @ 16:01:47
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg dig?
Din e-post: (Bara jag ser den)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0