Min shopping vecka 39!

Hej bloggen, & alla små läsare.
Har inte hunnit med bloggen, läxor osv..
Nu ska moasfotoliv ta igen detta!

Nästa gång får ni ta & ge mig en fet utskällning om jag inte uppdaterar i en kommentar!
Nu ska lilla Moa ta igen detta, i promise, på HEDERSORD!

Detta köpte jag förra söndagen:


1. Frida denim leggings, 179 kr.
2. Sassie denim leggings, 199 kr.
3. Voyage tröja, 99 kr.
4.Chic tröja, 99 kr.
5. J'ADORE tröja, 99 kr.


Det var det de, & imorgon blir det mer shopping förstår ni, men bara någon tjocktröja blir det! Man vill väl inte gå kall i höst, eller hur? ;)

Mer uppdatering imorrn när jag kommer hem, kanske..
Jag hade tänkt att kanske ta en riktigt lång bloggpaus.
Det är så trist att alltid gå omkring & fundera om alla läsare har lämnat mig?
Så ja.. KANSKE ett inlägg imorgon! KANSKE.

Kommentarer
Postat av: J A R i N A

MOA! ♥

Jag har ju saknat dig också. :)

Hur är det? KRAM

2009-10-03 @ 16:57:06
URL: http://jarinaw.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg dig?
Din e-post: (Bara jag ser den)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0